Tak for glimrende marts møde

Generelle diskussioner om modelbygning. Det kunne eksempelvis være teknikker af diverse art og meget andet.
General discussions about models and techniques.
per nielsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 mar 2017 21:28
Kontakt:

Re: Tak for glimrende marts møde

Indlæg af per nielsen » 14 mar 2017 23:02

Lige en oplysning om lokale udlån den 08.03.17 Vi havde fået lokale 403 fra kl.19:00 til 20:00 og lokale 004 fra kl. 20:00 til 22:00.Det er en fejl fra lokaleudlåns side,da man ikke kan låne lokale 403 mere.Derfor er problemet opstået.Jeg har et bevis på lokaleudlån næste gang onsdag d.05.04.17 fra 19:00 til 22:00.Det sidste år har jeg kontaktet lokaleudlån hvergang vi ikke har kunnet komme ind,og de lover højt og helligt, at næste gang er problemerne løst,men intet sker,så jeg har givet op,jeg vil ikke spilde min tid på de tosser,så den eneste måde vi kan komme ind på ,er at ringe til vagten når vi kommer.
Venlig hilsen fra Per.

Allan F1 Nielsen
Letter øvet
Indlæg: 43
Tilmeldt: 27 feb 2017 11:41
Kontakt:

Re: Tak for glimrende marts møde

Indlæg af Allan F1 Nielsen » 15 mar 2017 13:18

Øv - spørgsmålet er om vi skal se os om efter andre lokaler eller starte møderne 19.45 i stedet for 19.00?
Mvh
Allan F1 Nielsen

Brugeravatar
Flemming Hansen
Site Admin
Indlæg: 290
Tilmeldt: 25 feb 2017 07:56
Geografisk sted: Værløse
Kontakt:

Re: Tak for glimrende marts møde

Indlæg af Flemming Hansen » 15 mar 2017 15:06

Nu skal man ikke møde ethvert problem med forhastede tiltag! Tag det nu helt roligt. Der er to møder tilbage inden sommerferien så det skal nok blive klaret.

Men man er da altid velkommen til at falbyde gratis (eller billige) lokaliteter centralt beliggende nær offentlig transport - der vel at mærke ikke er betinget af en enkelt persons tilstedeværelse...

mvh

Flemming

Torben Klein
Letter øvet
Indlæg: 351
Tilmeldt: 01 mar 2017 18:23
Kontakt:

Re: Tak for glimrende marts møde

Indlæg af Torben Klein » 30 mar 2017 17:24

Video af mødet ??????????????
Well - en video af et mørkelagt lokale bliver ikke særlig se-værdig.
Der er prøvet at blive leget med "levels", og så dukker der en skikkelse frem i gråtonerne, men du kan ikke se en skid af, hvad der er på tavlen.
Det vil derfor blive nødvendigt at lægge alle slides ind i filmen, så man kan læse, hvad der står. Altså hvis man samtidig vil have Flemmings foredrag med.
Det kan give mening at gøre det (om ikke andet, så fordi Guano-Grafiks videoafdeling vil finde det morsomt - men ikke frygteligt hastende), men det kræver, at jeg så giver sætte mig ind i Premier 6.
Indtil da, kan I fornøje jer med en PDF af de præsenterede slides.
http://www.guano-grafik.dk/model/full_metal_jacket.pdf
Allways look at the bright side of life

Stormer
Letter øvet
Indlæg: 26
Tilmeldt: 28 feb 2017 14:27
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Tak for glimrende marts møde

Indlæg af Stormer » 30 mar 2017 22:11

Øj, hele foredraget, bare uden Flemming! Whats not to like?👹😅😂

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster