Lancaster Revell eller Airfix
Lancaster Revell eller Airfix
Hej, jeg har lyst til at prøve en Lancaster. Både Revell og Airfix har Lancaster Dambuster. Hvilken en er bedst?? mh Ole
- Michael Boll Jensen
- Letter øvet
- Geografisk sted: Rødovre
- Kontakt:
Re: Lancaster Revell eller Airfix
Hvis man læser diverse anmeldelser på nettet af de to sæt, vil man se at det begge er gode sæt. Tilsyneladende er Revells det nemmeste at bygge, mens Airfix´s det mest korrekte, men det er vist mest på "nørd-detalje-niveauet" at Airfix vinder.
Jeg tror ikke at du vil blive skuffet, uanset hvilket sæt du vælger.
mvh
Michael
Jeg tror ikke at du vil blive skuffet, uanset hvilket sæt du vælger.
mvh
Michael
- Erik Gjørup
- Letter øvet
- Geografisk sted: Hald
- Kontakt:
Hej Ole
Revell sættet er fra 2007 og Airfix fra 2012, så teknisk set er der ikke den store forskel på alderen på formene. Umiddelbart har jeg ikke sammenlignet de to sæt, selvom begge ligger i stakken af samlesæt der gerne skulle blive til byggesæt....(Revell er indkøbt som donor til en York, og Airfix til en Lancastrian en skønne dag)
Michael har en god pointe - vælg den der er nemmest at skaffe for dig! Og så kunne det da være fedt med en byggejournal her på forummet
Beklager jeg ikke kan give bedre råd, men rigtig god fornøjelse med byggeriet uanset hvilken leverandør du vælger.
mvh
Erik
Revell sættet er fra 2007 og Airfix fra 2012, så teknisk set er der ikke den store forskel på alderen på formene. Umiddelbart har jeg ikke sammenlignet de to sæt, selvom begge ligger i stakken af samlesæt der gerne skulle blive til byggesæt....(Revell er indkøbt som donor til en York, og Airfix til en Lancastrian en skønne dag)
Michael har en god pointe - vælg den der er nemmest at skaffe for dig! Og så kunne det da være fedt med en byggejournal her på forummet
Beklager jeg ikke kan give bedre råd, men rigtig god fornøjelse med byggeriet uanset hvilken leverandør du vælger.
mvh
Erik
Erik Gjørup
Hald
Hald
Tusind tak, meget fine svar! Og praktiske - tag den, der er nemmest at skaffe - det gør jeg.
I mellemtiden faldt jeg over en B 17G i 1/72, som jeg ikke troede, jeg ville falde for, men det gjorde jeg så
Egentlig er jeg mest til skibe, men nu fandt jeg nogle fine gamle (historiske) fly (Bla C47 gunship) hos John C i Græsted. Han har rigtig mange gode sæt.
I mellemtiden faldt jeg over en B 17G i 1/72, som jeg ikke troede, jeg ville falde for, men det gjorde jeg så
Egentlig er jeg mest til skibe, men nu fandt jeg nogle fine gamle (historiske) fly (Bla C47 gunship) hos John C i Græsted. Han har rigtig mange gode sæt.
-
- Letter øvet
- Kontakt:
Ja, det kan være dyrt at kikke forbi John i Græsted
Allways look at the bright side of life