Det her er fedt, hvis man som jeg interesserer sig for tidlig dansk charterflyvning. Jeg er ikke klar over hvor nye de er, men Welsh Models har udgivet disse spændende sæt i skala 1/144:
mvh
Michael
To styk DC-7 (ikke DC-7C, men de tidlige DC-7 og DC-7B!) og en ArgonautGamle danske charterfly fra Welsh Models
- Michael Boll Jensen
- Letter øvet
- Geografisk sted: Rødovre
- Kontakt:
- Erik Gjørup
- Letter øvet
- Geografisk sted: Hald
- Kontakt:
Re: Gamle danske charterfly fra Welsh Models
Michael, ja det er nogle voldsomt fede sæt! Jeg holder mig gerne til 1/72 for flermotorede og 1/48 for en-motorede fly - med enkelte afstikkere. 1/144 er alt for småt for mine evner, men ikke mindre fedt at se på når andre bygger. Der ligger selvfølgeligt nogle forskellige civilister i skuffer og skabe, men der skal lige lidt mere tid til før de går i gang.
Del endeligt lidt byggeri af civilister - jeg skal nok beflitte mig på at logge ind lidt oftere når der kommer gang i nogle byggerier
Del endeligt lidt byggeri af civilister - jeg skal nok beflitte mig på at logge ind lidt oftere når der kommer gang i nogle byggerier

Erik Gjørup
Hald
Hald
- Michael Boll Jensen
- Letter øvet
- Kontakt:
Jeg har bestilt dem direkte fra Welsh Models, så nu venter jeg spændt på at modtage dem. Og så håber jeg inderligt at de er pengene værd!
mvh
Michael
mvh
Michael
- Erik Gjørup
- Letter øvet
- Geografisk sted: Hald
- Kontakt:
altid spændende med en pakke på vej når man nu ikke kan se alle godterne i den lokale butik 

Erik Gjørup
Hald
Hald
- Michael Boll Jensen
- Letter øvet
- Kontakt:
Jeg er for relativt nyligt blevet opmærksom på at Welsh også har en resin Douglas DC-7 fra Flying Enterprise på programmet med katalognr SL 461 R. Desværre er den tilsyneladende stadig i restordre efter at jeg forsøgte at bestille den i efteråret. Densil Wade ("Mr. Welsh") lovede at den ville komme senere, men en forespørgsel for et par måneder siden blev ikke besvaret, så hvornår den bliver til rådighed, ved jeg ikke.
mvh
Michael
mvh
Michael