Arrangementer i Sverige og Storbritannien 2024

Har du tilføjelser til IPMS kalenderen, eller skal der lige lidt ekstra opmærksomhed til - så gør det her
Additions to the IPMS calendar, or some extra attention to an event - do it here.
Besvar
Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Arrangementer i Sverige og Storbritannien 2024

Indlæg af Michael Boll Jensen » 31 maj 2024 11:06

Jeg vil lige gøre opmærksom på at links til C4 Open i Malmø og Scale Model World i Telford i Storbritannien, der nævnes i kalenderen på IPMS hjemmeside ikke er korrekte.
Hvornår C4 ændrede deres web-adresse til https://c4-open.se ved jeg ikke, men det er i hvert fald deres nuværende adresse
Scale Model World ændrede for vist mindst 3 år siden deres web-adresse til https://ipmsuk.org/ipms-scale-modelworld/

Det vil være rigtig godt at få opdateret oplysningerne i kalenderen på vores hjemmeside ;)

For dem der ikke gider at slå datoerne for de to arrangementer op selv, yder jeg her den service at fortælle, at det for C4 Opens vedkommende er weekenden den 26 - 27 oktober og Scale Model World er det den 9 - 10 november

Der plejer at være adskillige danske modelbyggere, der finder vej til C4. I år ser det ud til at vi bliver i hvert fald 11 mand, der besøger Telford i samlet flok. Personligt håber jeg at det så bliver muligt at mødes med IPMS UK Danish SIG i Telford, som jeg har en del korrespondance med.

mvh
Michael
Senest rettet af Michael Boll Jensen 26 jun 2024 13:55, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Flemming Hansen
Site Admin
Geografisk sted: Værløse
Kontakt:

Re: Arrangementer i Sverige og Storbritannien 2024

Indlæg af Flemming Hansen » 31 maj 2024 19:20

Hej Michael

Datoerne står ude i venstre kolonne... Skal nok få rettet links! Der bliver lavet et hurtigt arbejdende udvalg... eller noget! 😂

mvh

Flemming

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Arrangementer i Sverige og Storbritannien 2024

Indlæg af Michael Boll Jensen » 10 jun 2024 12:49

Ja, datoerne stod jo rigtigt nok, jeg ville bare skrive dem her så dem der ikke selv gad slå dem op fik dem med det samme ;)

mvh
Michael

Besvar