Hobbymesse 5 og 6 November i Rødovre Hallen

Alt om konkurrencer og udstillinger / Everything about competitions and exhibitions
Rabech
Letter øvet
Indlæg: 67
Tilmeldt: 27 feb 2017 12:22
Geografisk sted: Kastrup
Kontakt:

Re: Hobbymesse 5 og 6 November i Rødovre Hallen

Indlæg af Rabech » 03 nov 2022 20:53

Jeg regner med at komme fra morgenstunden på lørdag men jeg bliver ikke og bygger som først annonceret.
Så min plads kan snildt indrages til andre eller til udstillede modeller.

Mvh Lars.

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28 feb 2017 13:11
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Hobbymesse 5 og 6 November i Rødovre Hallen

Indlæg af Michael Boll Jensen » 04 nov 2022 19:29

Efter at vi har sat standen op sidst på eftermiddagen i dag, kan det heldigvis konstateres, at der bliver plads til alle tilmeldte. Pladsen er heldigvis ikke så trang, som det først så ud til, så der er ingen grund til at holde sig tilbage med at deltage i modelbygningshyggen :)

Det kan godt være, at placeringen ikke er den bedste vi kunne ønske os, men der er nok også fyldt mere op i hallen, end der har været tidligere, så det er nok spørgsmålet om det kunne være blevet meget anderledes.

Det kunne se ud til, at der måske ikke bliver opstillet så mange modeller som der plejer, så det vil nok være en god ide om alle tager noget med, der kan tiltrække publikums interesse.

Jeg glæder mig til to hyggelige dage på Hobbymessen :)

mvh
Michael

casper dahm
Letter øvet
Indlæg: 44
Tilmeldt: 05 mar 2017 17:20
Kontakt:

Re: Hobbymesse 5 og 6 November i Rødovre Hallen

Indlæg af casper dahm » 19 nov 2022 14:17

Dette er ikke et nyt oplæg til debat, men jeg har savnet kommentarer omkring Hobbymessen og dens forløb for os.
Så her kommer mine kommentarer, trods mørke skyer og sorte forventninger omkring vores stand, viste den sig at være på det nærmeste perfekt, Jess kom med en super ide om at lægge et lag ekstra borde til de opsatte og det accepterede Lars med det samme.
Vi fik præsenteret modelbyggehobbyen på fornemmeste vis, publikum kunne se hvordan de løse dele kom fra æskerne og til de færdige modeller og ikke bare en udstilling af færdige modeller.
Jeg tror at publikum fik fuld valuta for pengene, hvad vores stand angik, for mit vedkommende fik jeg ikke "hyggebygget" meget, men fik megen en snak med diverse besøgende.
Så konstellationen med en stand nede i hjørnet er slet ikke så dårlig, så det kan vi godt gøre igen, så mit forslag er at spørge Lars om ikke det kan lade sig gøre.
Så tak for en særdeles hyggelig weekend.

Mvh
Casper

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28 feb 2017 13:11
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Hobbymesse 5 og 6 November i Rødovre Hallen

Indlæg af Michael Boll Jensen » 19 nov 2022 20:12

Enig, det var langt bedre end man kunne have frygtet, og hvis vi en anden gang får muligheden for at sætte ekstra borde op foran, skal vi nok benytte os af muligheden - det gave meget bedre plads til at udstille på.

mvh
Michael

TorbenMSørensen
Letter øvet
Indlæg: 52
Tilmeldt: 01 mar 2017 12:13
Kontakt:

Re: Hobbymesse 5 og 6 November i Rødovre Hallen

Indlæg af TorbenMSørensen » 21 nov 2022 16:18

Helt enig. Der kom rigtig mange mennesker forbi, så placeringen ved siden af cafeen var helt rigtig. Og placeringen lige ved døren ud til toiletterne var også god, mange mennesker kom forbi. Og der var mange videbegærlige! Så det var alt i alt en god placering, vi fik præsenteret hobbyen.

Mvh TorbenMSørensen

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster