Hobbymesse, 4-5 november 2017

Alt om konkurrencer og udstillinger / Everything about competitions and exhibitions
Rabech
Letter øvet
Indlæg: 67
Tilmeldt: 27 feb 2017 12:22
Geografisk sted: Kastrup
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Rabech » 29 okt 2017 15:34

Mail on the way....

Brugeravatar
kenneth frost
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11 jun 2017 15:44
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af kenneth frost » 30 okt 2017 14:56

Det var snedigt Lars, det er en af de vare vi med sikkerhed havde glemt at få med, men den er pakket ned allerede ;0)

lan mig nævne at specielt hobbyzone produkter, de er meget tunge og fylder meget og vi har jo bare en gammel lille passat, så sdem har vi sikkert kun plads til 1 af hver.

;0)
Venlig Hilsen
Kenneth den ENE af tosserne fra Custom Colors / Airbrushshoppen.dk

Torben Klein
Letter øvet
Indlæg: 351
Tilmeldt: 01 mar 2017 18:23
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Torben Klein » 30 okt 2017 15:27

Lørdag:
Torben Klein
Casper Dahm
Lars Rahbech
Jonny
Torben Sørensen
Nicolai Plesberg
Peter Nellemann
Kenneth Kerff
Dan Seifert

Søndag:
Torben Klein
Casper Dahm
Lars Rahbech
Michael Boel
Torben Sørensen
Nicolai Plesberg
Peter Nellemann
Kenneth Kerff
Dan Seifert

Så kunne fremmødet se sådan ud.
Vi skal lave en stand med 9 pladser
Jonny kommer lørdag, så kan Michael tage hans plads søndag
Dan holder fri en af dagene, for der er vist noget med, at konen gerne ser, han fejrer fødselsdag med hende.

Jeg dukker op i Rødovrehallen fredag kl. 16 og kikker på stand. Vil nogen lege med, skal de være velkomne.
Duge etc må gerne komme fra Dan til Torben, eller medbringes om fredagen
Allways look at the bright side of life

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Indlæg: 162
Tilmeldt: 28 feb 2017 13:11
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Michael Boll Jensen » 30 okt 2017 18:44

Fint, jeg deltager søndag og regner også med at dukke op fredag kl 16.

Nu har jeg jo ikke været med på standen før, så jeg skal lige høre mht det praktiske:

:?: Jeg går ud fra at jeg bare skal have noget værktøj og modeller med, men ikke nødvendigvis en lampe?

:?: Hvordan med adgangstegn/skilt: Hvor, hvornår, hvordan?

mvh
Michael

casper dahm
Letter øvet
Indlæg: 44
Tilmeldt: 05 mar 2017 17:20
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af casper dahm » 31 okt 2017 16:20

Hej Michael

Jeg tillader mig at svare... hvis dit syn ikke fejler noget og du ikke mener at behøve en lampe, så skal du ikke tage en med.
Med hensyn til adgangskort tager vi den når du kommer, for vi der har været der før har et kort liggende, som vi betaler et depositum for at få, beløbet er kr. 100, men vi får pengene retur. Du har ikke deltaget før, derfor skal vi op til Lars, som så laver et kort til dig.
Når du kommer før åbningstid for publikum behøver du ikke adgangskort, hvis nogen spørger, så kommer du fra IPMS og skal ind til standen.
Prøv evt. fredag ellers hjælper jeg om søndagen.
Vi ses
Casper

Torben Klein
Letter øvet
Indlæg: 351
Tilmeldt: 01 mar 2017 18:23
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Torben Klein » 01 nov 2017 10:10

"Det, Casper siger"
Derudover - mangler du en bordlampe, så har jeg nu så mange, at du godt kan låne
Allways look at the bright side of life

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Indlæg: 162
Tilmeldt: 28 feb 2017 13:11
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Michael Boll Jensen » 01 nov 2017 20:32

Hej Casper og Torben

Tak for info - det kan være at jeg skal satse på at få mit adgangskort allerede fredag, jeg regner jo med at komme og give en hånd med.

Jeg vil da meget gerne låne en lampe, Torben, hvis det ikke er noget besvær - den eneste jeg har er ret stor og klodset.

mvh
Michael

Brugeravatar
Dan seifert
Letter øvet
Indlæg: 99
Tilmeldt: 26 feb 2017 20:12
Geografisk sted: Grevinge
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Dan seifert » 02 nov 2017 11:39

Hej
Som jeg kan se så har Torben klaret det praktiske og lavet en mødeliste eneste ændring er at jeg ikke er der om søndagen, da fruen har fødselsdag.
Jeg kommer forbi om Fredagen kl.16 så vi kan få stillet standen op. Torben burde have de gamle duge, jeg tager supplerende duge med.

Husk at medbringe modeller til udstillingen samt værktøj og byggesæt at bygge ,noget lys at bygge ved, noget at spise og drikke og måske lidt varmt tøj, samt godt humør
Vel mødt.
Take care of your life - Get a hobby - build some plastic !
MVH
Dan Seifert
Formand IPMS Danmark

Brugeravatar
kenneth frost
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11 jun 2017 15:44
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af kenneth frost » 04 nov 2017 18:04

hvis der er nogen der mangler fribilet til familie venner eller bekendte, så kom over forbi "os" i morgen vi har nogle til overs, ved på stående for ikke lige hvor mange der er tilbage.
Venlig Hilsen
Kenneth den ENE af tosserne fra Custom Colors / Airbrushshoppen.dk

Torben Klein
Letter øvet
Indlæg: 351
Tilmeldt: 01 mar 2017 18:23
Kontakt:

Re: Hobbymesse, 4-5 november 2017

Indlæg af Torben Klein » 06 nov 2017 10:26

Hmmm - efterårets hobbymesse ?

Som sædvanlig et godt klubinitiativ, som vi bliver flere og flere, der værdsætter.
Det er der ikke nogen grund til at sætte spørgsmålstegn ved. Så længe vi kan lave hygge-bygge på en hobbymesse, så skal vi blive ved.

Men som promovering af vores hobby - stort suk?
Nogle af os havde regnet med at kunne købe "et eller andet", vi kunne bygge - tud tud til os.
Der var "absolut intet" at komme efter.
Lavprishobby.dk og CMT var væk og Odense Hobby (som måtte undvære et reklamebanner, så de var svære at opdage) havde fået at vide, at "på sjælland køber man ikke plastik", så de havde ladet alt deres byggesæt blive hjemme.

Det er noget skidt for Hobbymessen.
Hvis det kun bliver for tog-folk, så vil det tynde heftigt ud i besøgstallet, og så bliver det hele en nedadgående spiral. Det vil jeg håbe, nogen på kommandobroen tager alvorligt allerede nu.

Jeg forstår ikke, hvorfor Togdillen, der ejer Lavprishobby og arrangerer messen, lader hele sortimentet blive hjemme.
Det ville være så let at lave lidt synergi. Saml alle modelstandene på et sted, i stedet for at sprede os over hele salen. Læg os op ad Risløv Hobby og Lavprishobby udsalg. Så vil der falde noget af. Evt. med et godt tilbud på lidt maling, en pensel og lidt lim, så det er til at komme igang.
Årets oplevelse var i hvert fald skuffende.
Det er trist, at man kunne købe flere byggesæt i Kjellerup end i Rødovre !!!!!!

Internt kunne vi måske arbejde lidt mere på at samle vores udstilling til en mere imponerende størrelse og så holde udstilling og bygning mere adskilt ?
Allways look at the bright side of life

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster