AFLYST !!!! GRUNDET COVID situationen så har kommunen grebet ind og forbudt arrangementets afvikling

AFLYST AFLYST AFLYST

Ja du læste rigtigt den bliver afholdt, Lars W som arrangerer messen har fået tilladelse til at afholde messen (den går ind under begrebet og regler for storcentre), af både Politiet og sundhedsmyndighederne Der vil være gule Coronavagter,afspritning,mundbind og større afstand mellem bordene.
Så er der igen mulighed for at bruge en weekend på din ynglingshobby nemlig at mødes og hyggebygge sammen med andre medlemmer af klubben.
Det foregår som sædvanligt i Rødovre Hallen fra kl 10-17 om lørdagen og fra kl 10-16 om søndagen.
Vi har som sædvanligt fået en stand hvor vi kan bygge og udstille fra.
Vi regner med at 12-14 personer kan være der, De fleste af jer, der plejer at deltage. har "næsten" en plads

Jeg har fået mange forhåndstilmeldinger denne gang;
Torben Klein
Torben Sørensen
Sonic
Stoppel
Mig Selv
Casper Dahm
Kai W (ikke byggende)
Stormer
Per Tardum
Sidder der nogle der rigtigt gerne vil deltage så skal de skynde sig, da der plejer at være rift op pladserne., Det kræver at du tilmelder dig her.
Jeg kender ikke endnu størrelsen på standen endnu; men jeg håber at vi kan blive 12-14 der sidder og bygger.
Der vil være krav om afspritning og permanent brug af mundbind i cafeteriaet. I udstillingsområdet Rødovre Hallen er det ikke et krav.
Hvis du føler dig den mindste smule sløj eller er blevet forkølet eller lign skal du melde afbud hvis du er deltager på standen ved at ringe til min mobil. Hvis du er besøgende, og er den mindste smule sløj, så lad være med at komme. Prøv også som besøgende at sprede dit besøg til ikke kun lørdag formiddag, så sammenklumpning undgås.
Husk at medbringe :
-Mundbind (grundet Corona)
-Modeller til udstillingen.
-Modeller at bygge.
-Modelgrej til at bygge med, samt lys.
-Madpakke og drikke, der er mulighed af købe i cafeteriaet via forhåndsbestilling.
-Godt humør