Hobbymesse den 4 og 5 november i Rødovre Hallen

Alt om konkurrencer og udstillinger / Everything about competitions and exhibitions
Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Hobbymesse den 4 og 5 november i Rødovre Hallen

Indlæg af Michael Boll Jensen » 25 okt 2023 15:18

Dan seifert skrev:
24 okt 2023 20:14
Holy Moly sikke en gang ballade....
Heeeyy - tag det som lidt positiv kritik, jeg er sikker på at vi får en hyggelig weekend :)

Jeg kan godt komme fredag eftermiddag og hjælpe med at stille op.

mvh
Michael

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlæg af Michael Boll Jensen » 25 okt 2023 15:36

Det er da lidt surt at du ikke selv kan deltage ret meget meget, Dan, især når du nu står for arrangementet!

Det får mig så til at tænke på, at det tidligere har været oppe at vende om der evt. skulle udpeges en decideret Hobbymesse-koordinator, så det ikke nødvendigvis påhviler formanden at tage sig af den del?

Hvis det kunne være en ide, kan jeg evt påtage mig opgaven. I hvert fald kan jeg måske overtales til at overveje det :)

mvh
Michael

Brugeravatar
Flemming Hansen
Site Admin
Geografisk sted: Værløse
Kontakt:

Indlæg af Flemming Hansen » 27 okt 2023 22:08

TorbenMSørensen skrev:
24 okt 2023 20:39
Ikke for at blive ved tærske langhelm på emnet, men derimod bare et forslag til fremtidige hobbymesser: At vi fortsætter i samme form som hidtil, bare med den forskel at ingen kan tilmelde sig på forhånd, med Formand Dan som mulig undtagelse, det er jo trods alt ham som arrangerer foretagenet. Man kunne jo sige at det bliver lagt ud på dette forum d. 1. februar og 1. oktober, og så er det bare først til mølle. Og så bliver det også annonceret på Facebook.
Hmmm? Hvis der ikke er nogen, der IKKE har fået en plads - er det så ikke lige at gøre lidt vel meget ud af det? For mig ser det da ikke ud til at der er nogen der er blevet 'udelukket'. Hvis der er så kan det være en anden snak.

Men at skulle starte ud med 0 hvert halve år? Det virker som at skyde gråspurve med varmesøgende missiler.

I øvrigt synes jeg at det er en utrolig dårlig ting at melde ud på Facebook, hvor alle mulige, der IKKE er medlem kan se det. Det er for mig at se et internt IPMS anliggende. Det bør ligge 'semiskjult' på forum. Så kommer folk da på forum mere end en gang om året... :roll:

mvh

Flemming

per@tardum.dk
Kontakt:

Indlæg af per@tardum.dk » 28 okt 2023 16:31

Jeg kommer til at melde fra, så der er en forhåndstilmeldt plads lørdag og søndag up for grabs.

Jeg må affinde mig med at være messegæst denne gang hvis tiden overhovedet tillader dét.

Brugeravatar
Dan seifert
Letter øvet
Geografisk sted: Grevinge
Kontakt:

Indlæg af Dan seifert » 29 okt 2023 15:45

Super med at der er nogle der kommer og hjælper med at stille op...
Jeg regner med at være i Rodovre kl ca 16.00. og med Micdael Boll og Torben Klein så burde det være forholdsvist nemt at få stillet op...
vi ses fredag...
Take care of your life - Get a hobby - build some plastic !
MVH
Dan Seifert
Formand IPMS Danmark

Torben Klein
Letter øvet
Kontakt:

Indlæg af Torben Klein » 03 nov 2023 16:46

Min plads er ledig i denne weekend, hvis pladsen en af dagene vil være lidt trang.

Jeg synes, foreningen til tage imod et tilbud fra et medlem til at blive messe-koordinator.

Efter opfordring fra formanden, så er jeg gået hjem.
Jeg valgte at tage følgende ordveksling for pålydende. (det er et problem jeg har. Jeg tror, ord betyder det, de betyder)

Hvor mange kommer der ?
Jeg regner med de sædvanlige 10-12
Hvor mange stole har vi brug for?
Det ved jeg ikke
Synes du ikke, det var en rigemlig oplysning, vi har brug for.
Hvis du vil brokke dig, kan du bare gå hjem.

- og det gjorde jeg så.

Til jer, der finder plads på et udstillerskilt.
Kan I have en rigtig fed messe og vise modelbygning fra dens bedste side.
Allways look at the bright side of life

Besvar