HaldVærk

Her kan du købe og sælge alt hvad du har lyst til så længe det er relateret til modelbygning.
You can buy and sell all the stuff you like as long it has relation to modelling.
Besvar
Brugeravatar
Erik Gjørup
Letter øvet
Indlæg: 184
Tilmeldt: 03 sep 2019 14:25
Geografisk sted: Hald
Kontakt:

HaldVærk

Indlæg af Erik Gjørup » 12 apr 2020 14:01

Jeg har for nogen tid siden startet import af forskellige ting og sager, og nu er der også oprettet en netbutik til at komme af med sagerne - det er en "venstrehånds butik", altså noget der sker ved siden af mit fuldtidsjob. Jeg bestræber mig på at finde ting og sager der har min egen interesse, men altså også import af forskellige mærker. "Butikken" finder du her; https://www.av8.dk/haldvaerk.html

klik på linket, så kommer du til siden - der er lidt sorteringsmuligheder, men ikke en egentlig søgefunktion. Udover det der allerede er på siden har jeg nu fået kontakt med Hauler, Brengun og Black Dog, så mangler du noget tilbehør fra disse så skriv til mig - jeg regner med at få lavet en bestilling i løbet af måneden.

Jeg har selvfølgeligt spurgt om jeg måtte reklamere lidt herinde, og fået besked på at det går nok bare det ikke griber om sig, så jeg håber at dette er OK, ellers bliver det selvfølgelig slettet igen.

God påske i disse tider
Erik
Erik Gjørup
Hald

Brugeravatar
Erik Gjørup
Letter øvet
Indlæg: 184
Tilmeldt: 03 sep 2019 14:25
Geografisk sted: Hald
Kontakt:

Re: HaldVærk

Indlæg af Erik Gjørup » 28 apr 2020 15:34

OBS - coronarabat; medlemmer af IPMS Danmark får i indeværende corona-restriktionsperiode fra nu og frem til og med 10/5 15% rabat ved køb på hjemmesiden! Brug koden IPMSDK for at få rabatten. Vær opmærksom på at fragt ikke er med, og først beregnes når jeg ved hvor meget forsendelsen vejer.
Erik Gjørup
Hald

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster