Personligt er jeg virkelig meget ærgerlig og ked af, at dette er sket. Dels var det for mig både lærerigt og interessant at kunne følge med i de spændende indlæg om div. byggeprojekter, som blev præsenteret på forummet. Og dels brugte jeg det selv som en slags "logbog" over mine byggerier. Dette forstået sådan, at når jeg eksperimenterede med nye teknikker og/eller materialer (f.eks. Epoxy-"vand"), så beskrev jeg processen i hovedtræk. Dette, så jeg altid kunne vende tilbage for at læse hvordan jeg gjorde hvad - og måske også til gavn og glæde for andre modelbyggere. Endelig - og bestemt ikke mindst - så har jeg mødt rigtigt mange dygtige og venlige modelbyggere, langt dygtigere end jeg, der beredvilligt har videregivet deres viden og erfaring, og altid var klar til at besvare de spørgsmål jeg kunne finde på at stille.
Nå - hvor vil jeg hen med alt dette? Jo, jeg vil egentlig blot høre, om nogen er vidende om hvorvidt der arbejdes på at "genåbne" forummet - for jeg savner det i DEN grad, og jeg nægter at tro, at jeg er den eneste?
Skulle nogen læse ovenstående og have viden om hvad der evt. sker i forhold til dette, er de velkomne til at maile mig på birketofts@gmail.com
Med venlig hilsen
Steen Birketoft