Jeg hader Russere!

Her kan du diskutere andre emner, der ikke nødvendigvis vedrører modelbygning.
Here it is possible to discuss any subject not related to modelling.
Forumregler
Enhver form for personangreb eller andre tåbeligheder, vil der blive slået hårdt ned på. Indlæg slettes uden varsel. Bruger kan komme under observation.
Any kind of personal attacks or other hostile behaviour are frowned upon. Subjects will be deleted without warning. User can be placed on the observation list,
Besvar
Brugeravatar
Flemming Hansen
Site Admin
Indlæg: 290
Tilmeldt: 25 feb 2017 07:56
Geografisk sted: Værløse
Kontakt:

Jeg hader Russere!

Indlæg af Flemming Hansen » 15 apr 2018 18:04

Hej

Nu for dem der ikke sidder med administrationstjansen på forum, så kan jeg da udbygge overskriften. Hvis ikke det er en spamrobot, så er de håbefulde spader der forsøger at oprette sig på forum næsten uden undtagelse baseret i Rusland. Jeg antager ikke at de forsøger at bygge bro til Vesten, men udelukkende er der for at sprede deres spamlort. Få da for helvede et liv russertosser! Og nej I kommer ikke ind!

mvh

Flemming

Og nu på Googlerussisk

Теперь для тех, кто не сидит с административной командой на форумах, я могу расширить заголовок. Если это не спамбот, то надежные пики пытаются создать на форуме практически без исключения в России. Я не предполагаю, что они пытаются уловить Запад, но только для распространения своего спама. Получи чертову жизнь россиоссер! И нет, вы не войдете!

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster