Miniature figurer, tegneserier og blinde og deres sammenhæng

Her kan du diskutere andre emner, der ikke nødvendigvis vedrører modelbygning.
Here it is possible to discuss any subject not related to modelling.
Forumregler
Enhver form for personangreb eller andre tåbeligheder, vil der blive slået hårdt ned på. Indlæg slettes uden varsel. Bruger kan komme under observation.
Any kind of personal attacks or other hostile behaviour are frowned upon. Subjects will be deleted without warning. User can be placed on the observation list,
Besvar
Einar Petersen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 07 jan 2019 16:38
Kontakt:

Miniature figurer, tegneserier og blinde og deres sammenhæng

Indlæg af Einar Petersen » 07 jan 2019 20:24

Hejsa

Jeg har gang i en kickstarter i Make/100 regi. Projektet i sin simpelthed går ud på at jeg 3D printer i resin 100 stk nummererede miniaturer af QHIliin aliens det optræder i en tegneserie jeg har skrevet manuskript til.

Jeg gør det for at rejse finansieringen til et 3D scifi tegneserie projektet Reckoning hvor jeg udvikler metoder til at lave tegneserier der også kan læses af blinde og svagtseende, på samme vis som amindeligt seende ved hjælp af 3D printing / modelering / vacuum forming mm.

Jeg har brug for eksponering af projektet og ville høre on nogen af jer model byggere / miniature / scifi / fantasy entusiaster ville være interesserede i evt. at kunne have lyst til at give en hånd med.

Umiddelbart ville jeg gerne smide et link ind i tråden, men ville ikke have at I opfatter denne post som spam.

Ville sætte stor pris på det hvis nogen af jer kunne have lyst til at se på kickstarteren og fortælle mig hvad I synes. Smider link ind i tråden hvis nogen har interesse.

Mvh.

Einar

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster