Photobucket betaling

Her kan du diskutere andre emner, der ikke nødvendigvis vedrører modelbygning.
Here it is possible to discuss any subject not related to modelling.
Forumregler
Enhver form for personangreb eller andre tåbeligheder, vil der blive slået hårdt ned på. Indlæg slettes uden varsel. Bruger kan komme under observation.
Any kind of personal attacks or other hostile behaviour are frowned upon. Subjects will be deleted without warning. User can be placed on the observation list,
Besvar
Brugeravatar
Flemming Hansen
Site Admin
Indlæg: 290
Tilmeldt: 25 feb 2017 07:56
Geografisk sted: Værløse
Kontakt:

Photobucket betaling

Indlæg af Flemming Hansen » 25 jul 2017 17:46

Hej

Hvis nogen af jer - som mig - har et betalt abonnement fra gammel tid på Photobucket, kan det være lidt 'sjovt' at finde frem til hvordan man får annulleret den betalingsaftale!

Min ligger i Paypal og betales for 2 år ad gangen. $39,99 - hvilket er det samme beløb de nu vil have om måneden - eller 399,99 pr. år. De må have spist søm! :evil:

Jeg har netop fået meddelelse fra Photobucket med følgende ordlyd:
Are you worried about your account?
________________________________________
Don't be! All of our Plus Members are grandfathered in for 3rd Party Hosting until the end of your current subscription. However, if you want to beat the crowds and upgrade to the Plus 500 now, we'll give you six months on us!
Worried about cost? Rest assured, the price will be prorated depending on your subscription!
Der vil de altså lokke en ind i den dyre Plus 500 med 6 "gratis" måneder... 'Beat the crowds'??? Næppe :mrgreen:

På selve photobucket.com er det (sjovt nok) umuligt at finde noget om, hvordan man annullerer sin fremtidige betaling. Min løber et års tid endnu og er betalt, men jeg ønskede ikke at blive overrasket af et Paypal træk igen ud af det blå.

Jeg måtte derfor logge ind på Paypal og finde min sidste betaling. Den kan man klikke på og så får man mulighed for at 'adminstrere betalinger fra Photobucket Corp' og det er bare at klikke på denne. I bunden af næste billede kan man så annullere abonnement - med et ekstra klik for at godkende dette vil der forhåbentlig ikke ske yderligere opkrævninger fra Photobucket.

Billederne har jeg så lige over et år til at slette eller flytte til Flickr... indtil de måske begynder på samme uhyrligheder!

mvh

Flemming

Brugeravatar
Michael Boll Jensen
Letter øvet
Indlæg: 161
Tilmeldt: 28 feb 2017 13:11
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Photobucket betaling

Indlæg af Michael Boll Jensen » 26 jul 2017 00:12

Jeg gør ingenting - mine billeder får lov til at stå og fylde op på deres server, uden at jeg kunne finde på at betale dem en rød reje. Det er kun kopier af billeder jeg har liggende på min PC i forvejen. Det er i øvrigt et godt stykke tid siden jeg holdt op med at lægge billeder op hos Photobucket, for jeg blev mere og mere irriteret over alt det reklame-halløj de har fyldt op med.

De kan rende og hoppe!

Det kan bare godt ærgre mig lidt at alle de billeder jeg tidligere har delt her i forum nu ikke længere kan ses i mine indlæg. Hvis nogen skulle være interesseret i at få kopier af dem, leverer jeg gerne - bare spørg.

mvh
Michael

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst