IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er tors apr 18, 2024 3:54 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bedre knive - fra Olfa
Indlæg: fre aug 10, 2007 7:37 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 28, 2005 11:08 am
Indlæg: 591
Geografisk sted: Herlev
Olfa-kniv med 25 ekstra blade

Billede

En pakning, som vist her, koster 59,00 kr. plus moms. Betegnelsen er Olfa kniv AK-1/5b.

Gennem nogle år har jeg købt Olfa-knive hos Harald Nyborg og Panduro Hobby. Begge firmaer har droppet Olfa, så det har derfor ikke været muligt at finde disse knive, som efter min mening er af ualmindelig god kvalitet. Derfor sendte jeg en mail til fabrikanten i Japan. Efter 5-6 uger kom et venligt svar, hvor jeg fik oplyst, at et svensk firma repræsenterede Olfa i Skandinavien. Igen blev skrevet en mail til hinsidan, hvorfra man bad mig spørge hos et Odense-firma. Min mail hertil blev besvaret næsten omgående med oplysning om, at de ønskede Olfa-knive med blade kunne købes hos Carl Rasmussen, der har en afdeling i Herlev.
Her fik jeg oplyst, at de nævnte knive med blade godt kunne leveres - dog efter nogen leveringstid. Det var imidlertid ikke helt så nemt, da man skal oprette kundekonto med diverse "forretnings-oplysninger".
Da jeg ikke ønskede at gå tør for Olfa knive og blade lige med det samme, bestilte jeg seks knive med 25 ekstra blade samt seks ekstra pakninger med 25 blade i hver. Efter ca. tre ugers ventetid kom et brev med en faktura fra Carl Rasmussen. Incl. moms blev beløbet på i alt 735,00 kr. Ja, en hobby koster noget. Så nu har jeg rigelig med Olfa knive og blade. Faktisk har jeg ikke mindre end 300 blade i alt. De nye blade er af ualmindelig god kvalitet. Jeg har indtryk af, at kvaliteten (skarphed) er endnu bedre end tidligere, så jeg har ikke fortrudt denne investering.

God byggelyst
Ove


Top
 Profil Email  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team