IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er tors apr 18, 2024 4:08 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Scale Model World Telford 2013
Indlæg: søn nov 10, 2013 7:47 pm 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Hej

Sidder lige nu og venter på flyet hjem til København og samler indtrykkene fra Scale Model World IPMS UK 50 års arrangement og hvilket et!

Til forskel fra 2011 hvor jeg sidst var der, var selve konkurrencen flyttet fra en stor velbelyst hal til et halvmørkt sidelokale! Det var i min øjne en øv faktor. Dels fordi det var komplet umuligt at tage konkurrence modellerne i øje før du kunne få dig mast ind i lokalet. Det er klart at eventuelle næringsdrivende placeret samme sted ville absolut ikke være tilfredse, så det er måske det mindst onde af to onder?

Men modellerne i konkurrencen...? Du godeste hvor er de skrappe i fly og militær. Der stod bare den ene perle efter den anden. Stakkels dommere! Skibe er også uhyggelig gode sammen med figurer. Biler er lidt mere la la, men dog uden at være helt så brændende som resten.

Udover konkurrencen var der så tre haller FYLDT med godter og IPMS SiG afdelinger. I disse er modellerne lidt mere standard, men absolut mange perler er imellem.

Butikker. Oh my god. Dem du kender fra nettet er der vel mange af dem. Hannants, Wonderland, Kitkrazy, DACO, Alclad, Syhart osv. Etc. Det eneste lortefaktum er at du ikke må medbringe maling i indtjekket bagage og slet ikke i håndbagagen. Der var ellers det hele som jeg bruger: TS sprays, Gunze, Alclad osv. Pokkers! Fordømt.

Konklusion: Hvis du bare er marginalt interesseret i noget af ovennævnte vil en tur til Telford helt sikkert være noget for dig. For mig fik det da lige lagt den sidste skuffelse oven på Dortmund, der slet ikke når dette til sokkeholderne.

Jeg havde måske forventet lidt mere omkring 50 års jubilæet end den 'pin' som hvert enkelt medlem kunne gøre krav på. Men sådan er der jo så meget.

Billeder kommer på når jeg når hjem på et eller andet tidspunkt.

Tak til medpatient Per T for en fin tur. Det er sikkert sagt før, men husk at få et IPMS medlemskort af Bjørn hvis du tager afsted. Så har du to timer mere i hallerne før den jævne pøbel lukkes ind! :D

Mvh

El P


Top
 Profil Email  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team