IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er tirs apr 16, 2024 10:55 pm

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: De næste møder.
Indlæg: søn jun 08, 2014 1:34 pm 
Offline
Klisterfingre
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 16, 2014 11:16 pm
Indlæg: 2
Afholdes Lyshøjgårdsvej 80 på den anden side af Valby Station. Fabriksbygningen langs fjerntrafiksporet hvor Hittegodskontoret lå for år tilbage. Oplysning om tid kommer forhåbentlig snarest, for det står der ikke noget om i bladet og på Facebook kan man ikke se det der henvises til, når man ikke er oprettet.

Hilsen Kassereren


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: man jun 09, 2014 5:41 pm 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Mødet på onsdag - klokken 19.30 -vil inkludere særdeles ekstraordinær service så vidt angår drikkevarer!

Der vil nemlig være udsøgt selvbetjening!

På den måde at forstå, at der ikke vil være en centraliseret forsyning af medbragte IPMS godkendte drikkevarer fra undertegnede. Jeg vil nemlig være optaget af anden aktivitet og kommer ikke til Valby.

Så god sommer til alle herfra.

El P


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: ons jun 11, 2014 11:20 pm 
Det var jo hyggeligt som vanligt og i spændende omgivelser.
Nu viser det sig at Lyshøjgårdsvej 80 strækker sig over flere bygninger. Indgangen til mototcykelklubben er ind ad den anden gitterport efter den store betonbygning hvor en afdeling af DSB huserer.

Vi ses vel samme sted 13. august.

Hilsen Bjørn


Top
  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: man jun 16, 2014 10:23 pm 
Søren har meddelt, at han er der tidligt til næste møde, så man kan møde op allerede fra kl. 18 hvis man har lyst.

Hilsen Bjørn


Top
  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: lør jun 21, 2014 9:27 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin

Tilmeldt: søn okt 23, 2005 12:26 am
Indlæg: 976
Geografisk sted: Slangerup,Danmark
Belysningen var dog ikke særlig velegnet, for dem der valgte at tage sæt med til hyggebyg. Men vi kan jo ikke få alt på et sølvfad, når vi er i fremmede omgivelser. Albuepladsen og omgivelserne kunne der dog ikke klages over..... :mrgreen:


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: søn aug 10, 2014 8:32 am 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Hej

Så er det den tid igen. Efterårs sæsonen gå i gang og vi starter ud med mødet på Lyshøjgårdsvej i Valby.

Sammenfatning:

Lyshøjgårdsvej 80 strækker sig over flere bygninger. Indgangen til mototcykelklubben er ind ad den anden gitterport efter den store betonbygning hvor en afdeling af DSB huserer.

Søren har meddelt, at han er der tidligt til næste møde, så man kan møde op allerede fra kl. 18 hvis man har lyst.

Denne gang vil der være vand!

mvh

El P


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: ons aug 13, 2014 11:06 pm 
Offline
Maler med pensel

Tilmeldt: fre nov 25, 2005 7:52 pm
Indlæg: 117
Geografisk sted: Glostrup
Den var nok ikke gået på Nyboder skole!!

Jeg kommer kørende ind af motorvejen oppe fra Hørsholm og kort før Vigerslevvej begynder moteren at lyde en del højere end normalt, og selvfølgelig er lydpotten stået af. Den lyd tager man ikke fejl af. Nå, jeg tænker at måske kan de hjælpe mig inde i motorcykelklubben på en eller anden måde. Og da jeg kommer frem spørger jeg Søren om der er nogle motorkyndige folk som måske kunne hjælpe mig med udstødningen, altså på bilen:-) Han går så over i værkstedet og siger at vi bare lige skal have flyttet 2 biler så kan jeg køre ind. Og da jeg kører ind på værkstedet bliver jeg vinket op på en lift, og ja for at gøre historien kort svejser han lydpotten på igen, hvorefter vognen lyder som den plejer, altså lidt mindre larmende. Da jeg spørger ham om hvor meget jeg skylder for denne mildt sagt fremragende service, siger han at jeg bare skal give en kold cola fra klubbens bar! Så jeg kan kun endnu en gang sige: Mange tusinde tak for hjælpen, Søren! Og nej, den var ikke gået på Nyboder Skole!
Og hold da helt op for nogen skønne lokaler. Vi kan jo kun håbe at vi må få lov til at holde møder der en anden gang. Det kunne faktisk blive en god tradition.

Mvh Torben Sørensen


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: tors aug 14, 2014 7:33 am 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Hej

Det var jo strålende Torben.

Helt klart et fint lokale og en stor tak til Søren for at give os muligheden for at være der. Big like.

Mvh

El P.


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: De næste møder.
Indlæg: fre jul 10, 2015 9:58 am 
Offline
Maler med pensel

Tilmeldt: fre nov 25, 2005 7:52 pm
Indlæg: 117
Geografisk sted: Glostrup
Så røg udstødningen igen og nu skal der en ny lydpotte på. Reparationen holdt i 11 mdr., det er da meget godt gået. Endnu en gang tusind tak til Søren! Men jeg har en lumsk mistanke om at mekanikeren ikke vil nøjes med en kold cola! :lol: :lol: :lol:

Mvh Torben Sørensen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team