IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er fre mar 29, 2024 7:00 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: søn okt 16, 2011 8:28 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 7:28 pm
Indlæg: 805
Geografisk sted: Vallensbæk
Lige en tak til alle for DM 2011.
Jeg synes det var rigtigt godt arrangeret og alt forløb fint.
Præmieoverrækkelsen var meget professionelt med de fine billeder.
Men først og fremmest en dejlig mulighed for at møde alle dem der brænder for min hobby. Tak til alle de mange hyggelige møder og samtaler. Tak til alle dem der mødte frem.
Måske ikke så mange modeller som før, men mange perler.
Albert viste igen at når han er på spil - ja så er han bare god. Clean-sweap i 2 tunge klasser taler deres eget sprog.
Omvendt synes jeg ikke der var den store fornyelse i dem der vandt. Mest de "gamle kendinge". Men OK - man komer ikke bare til DM og vinder efter behag.
Fint med forhandlerne ude i forhallen. Jeg fik dog da DM lukkede ned det indtryk at forhandlerne ikke havde haft det store salg. Surt - håber de alligevel kommer igen næste gang.
Lyset var dårligt. Måske foreningen kunne købe nogle flere "Harald Nyborg" lyskilder til næste gang. Men OK - hvor skal de opbevares?
Juniorklassen var ingen succes. Bygger ungdommen overhovedet ikke? Hvis de bygger robotter eller Warhammer eller andet - kunne man sende DM plakater til de forretninger eller DM-emails til de forums der kunne være relevante?
Mvh
Allan


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: søn okt 16, 2011 9:54 pm 
Ja, jeg kan kun tilslutte mig.
Lyset var igen under al kritik. Det er blevet påpeget over for Kulturhuset, ligesom der er blevet bemærker, at toiletterne uden udskyldning ikke er noget appetitlig løsning. :x
Allerede inden DM besluttede bestyrelsen, at indkøbe flere lamper hvis tingene ikke var blevet bedre. Det var de ikke, så der vil ske en kraftig forøgelse af bestanden inden næste DM. Opbevaring? Ja, det må vel blive mig. :cry:

Hilsen Bjørn


Top
  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: man okt 17, 2011 8:08 am 
Offline
Kan bare det med æts og resin

Tilmeldt: søn maj 29, 2005 8:55 pm
Indlæg: 706
Geografisk sted: Brøndby
Citat:
Juniorklassen var ingen succes.
:wink: :wink:
Well - det var en kvindelig modelbygger !!!! Det må kunne gøre det ud for en hel håndfuld af drenge.
Modellen var vundet i tombola'en ved et tidligere DM. DVS af foreningens markedsførings- og finansieringsbetræbelser har skaffet deltagere ved efterfølgende DM. Det er da en stor success :D

_________________
Old School modelbygger af "værste" :) karat


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: man okt 17, 2011 9:37 am 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Hej

Jeg vil gerne udsende en tak til alle involverede - deltagere som officials og dommere. En kaotisk start med et læs brædder placeret lige hvor vi skulle være blev håndteret med militær præcision, mens folk i salen fik rigget borde, duge, klasseskilte simpelthen alt i løbet af nul komma dut, så de første modeller vel kunne sættes på bordene efter ½time eller tre kvarter. Det er styrken ved at det er populært sagt 'Tordenskjolds soldater' der er med til det her. Alle ved stort set hvor der skal sættes ind og sættes op uden at jeg eller andre skal udstikke ordrer til højre og venstre. Perfektamundo!

Dommerne klarede også deres hårde dont uden problemer - atter engang må jeg tilføje.

Så uden alle de involveredes store uselviske virke var der sgu ikke noget DM. Superflot og et stort tak skal lyde til alle herfra.

Kvaliteten af lokalerne er efterhånden på folkeskole niveau. Nusset, slidt med lokummer hvor der ikke er lys eller kan trækkes ud :twisted: . Lyset er stort set elendigt - men denne gang skulle vi i det mindste ikke rundt i hele huset for at finde borde! Det er desværre den mulighed vi har for at lave det her for en rimelig penge. Take it or leave it. Vi skal ikke ind i lokaler hvor vi er afhængige af andre medlemmers kontakter og vi skal heller ikke ind i dyrere lokaliteter. DM er her og der bliver det.

Jeg håber derfor på at 'Tordenskjolds soldater' også vil lege med den 12. og 13. oktober 2013 i Valby Kulturhus.

mvh

El P


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: man okt 17, 2011 10:10 am 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 7:28 pm
Indlæg: 805
Geografisk sted: Vallensbæk
Flemming Hansen skrev:
Hej
Jeg håber derfor på at 'Tordenskjolds soldater' også vil lege med den 12. og 13. oktober 2013 i Valby Kulturhus.

Jeg er allerede klar til DM 2013, hvor jeg vil tage grusom revance.
Modellerne er næsten klar. Jeg har allerede åbnet æskerne. Jeg mangler blot lige at bygge og male dem.
Mvh
Allan


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: man okt 17, 2011 6:16 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 01, 2005 9:19 am
Indlæg: 645
Geografisk sted: Glostrup DK
Hejsa
Jeps jeg skal nok være der igen i 2013 og endnu engang udøve mit hverv som dommer! - uanset lokaliteternes gradvise forringelse og de efterhånden ringere-læs ubrugelige belysningsforhold.- Glæder mig allerede- det var skønt at gense modelbyggere man ikke møder så tit .- så tilbage til modelbyggebordet, der er 1 dag mindre til næste DM. 8)

_________________
Get a life-Get a hobby-build some plastic !
MVH
Dan Seifert
Formand IPMS Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: man okt 17, 2011 10:11 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 7:28 pm
Indlæg: 805
Geografisk sted: Vallensbæk
Dan Seifert skrev:
Hejsa
Jeps jeg skal nok være der igen i 2013 og endnu engang udøve mit hverv som dommer!

Jeg går ud fra at det skal opfattes som en trussel? :mrgreen:
Mvh
Allan


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tak til alle for DM 2011
Indlæg: man okt 17, 2011 10:34 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 01, 2005 9:19 am
Indlæg: 645
Geografisk sted: Glostrup DK
Ja da selvfølgelig :twisted:

_________________
Get a life-Get a hobby-build some plastic !
MVH
Dan Seifert
Formand IPMS Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team