IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er fre mar 29, 2024 7:42 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En blog med Spitfire
Indlæg: fre feb 10, 2012 8:59 pm 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Hej

Dem der ikke har set Michaels blog omkring danske Spit'er må lige logge ind her:

http://flyvehistorie.wordpress.com/spitfire-billeder/

mvh

El P


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: En blog med Spitfire
Indlæg: lør feb 11, 2012 7:36 am 
Offline
Bruger sprøjtepistol
Brugeravatar

Tilmeldt: søn maj 29, 2005 2:10 pm
Indlæg: 441
Geografisk sted: Rødovre
Hej Flemming

Tak fordi du reklamerer for min hjemmeside/blog.

Nu er det jo så ikke kun Spitfire, der er taget under behandling, men selvfølgelig nok den jeg foreløbig har behandlet mest indgående, hvilket bla. skyldes at jeg for ikke så længe siden modtog en CD med en bunke fine billeder fra Jacob Stoppel.

Blog-formatet er egentlig ikke særlig velegnet til mit formål, men Wordpress har nogle rigtigt gode og nemme (gratis!) muligheder for nemt at gå "i luften" med en blog. Den skabelon jeg har valgt har dog nogle muligheder for også at sætte noget op, så det minder mere om et almindeligt website, så jeg vil nok om ikke så længe lave opsætningen om, så der bliver en bedre menu-struktur og indlæggene ikke bare ligger i den rækkefølge som jeg tilfældigvis har uploadet dem i.

Jeg har gennem årene samlet en bunke billeder af danske fly, så jeg vil efterhånden som ånden er over mig, begynde at skrive om andre typer også. Foreløbig har jeg jo lavet blog-indlæg om Spitfire, Tiger Moth, Firefly, DH84 Dragon/DH90 Dragonfly, Sea-Otter og Morane-Saulnier (i nævnte rækefølge) samt en egentlig side om Spitfire, som er den ovenstående link henviser til.

Inde i mit hoved rumsterer der en masse ideer til det indhold, jeg kunne tænke mig der skal være på mit website, problemet er bare tiden, men jeg vil godt love at der gradvist vil blive fyldt mere og mere på. Jeg er også åben for forslag, så hvis der er specielle ønsker, vil jeg da godt forsøge om jeg kan opfylde dem.

mvh
Michael

_________________
m.b.jensen(snabel-a)webspeed.dk
http://flyvehistorie.wordpress.com/category/startside/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team