IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er tirs okt 22, 2019 9:13 pm

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: dansk m113 g3 lang
nu synes jeg det var på tide med lidt danske projekter på siden igen...er lige gået igang med en pmv lang og ville vise hvordan jeg laver den...

jeg bruger academys sæt pga de ekstra dele der medfølger og til denne lang udgave går der desværre 2 sæt til. jeg mærker dem op så jeg fra den ene tar 4 vejhjul og den anden 2 vejhjul...og saver dem over...
Billede
så burde de 2 halvdele cirka passe sammen.....der bliver lidt spartlearbejde osv, men ved den her model bliver siderne dækket af tillægspanser
Billede
så skal vi igang med at forstærke den da den ellers ville knække for let...her tager jeg forskellige plasticstrips og limer indvendig i køretøjet for at opnå en stærk vogn...
Billede
så tjekker jeg afstanden for en sidste gang mens modellen bliver sat sammen(ville se så dumt ud med forskellig akselafstand)
Billede
taget deler jeg ligeledes i 2 halvdele og limer på...så har jeg det rå karosseri, så begynder slibe/spartle/udfylde arbejdet......
Billede

Titel: dansk M113 G3 Lang i resin
Bruger sprøjtepistol
Brugeravatar

Geografisk sted: Vordingborg
Hej :D

Nu er Perfect scale kommet med deres ombygningssæt til Acedemy M113, så den danske M113 G3 Lang
kan bygges uden for meget snitteri.

link til Perfect Scale
http://www.perfect-scale.de/Umbau--und- ... 62f99e2d14

Dieser Umbausatz für den M113 ermöglicht dem Modellbauer den verlängerten M113 G3 EXT zu bauen, so wie er aktuell bei den dänischen Streitkräften im Einsatz steht.
Der Bausatz enthält 221 Resin Teile.
Im Bausatz enthalten ist eine neue und verlängerte Wanne, die speziellen dänischen Baugruppen, wie Beleuchtung und Staukorb, sowie die neue "Diehl 513B" Kette. Auf die Einzelgliederkette entfallen rund 200 Bauteile.
Wir empfehlen den "Academy M113" als Baisbausatz.

Med venlig hilsen
Kjeld Pedersen

Profil Email  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]