IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er tors apr 18, 2024 6:39 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Flex-i-File
Indlæg: fre jan 18, 2013 11:20 am 
Risløv har spurgt om der er nogle produkter fra Flex-i-File som modelbyggere kunne bruge, men som de pt. ikke fører i Danmark. Jeg har tilbudt at foreningen da gerne vil hjælpe og hvis man vil være med, så gå ind på: http://www.flex-i-file.com og se hvad de har. Til sammenligning kan man se hvad Risløv fører på: http://www.shop.risloev-hobby.dk/group.asp?group=165
Deres priser er jo ganske rimelige, så det er en mulighed for at få nogle gode produkter uden at skulle hente det hjem fra udlandet.

Er der noget som I gerne så i deres sortiment, så send besked til: treasurer@ipms.dk

Hilsen Bjørn


Top
  
 
 Titel: Re: Flex-i-File
Indlæg: ons jan 23, 2013 1:37 pm 
Nåh, der var åbenbart ikke nogen der havde interesse i Flex-i-File, for der kom ingen returmeldinger. Der er da ellers nok der bruger deres produkter. :D
Lidt kedeligt når en forhandler direkte spørger om der er nogle produkter vi savner. :(

Hilsen Bjørn


Top
  
 
 Titel: Re: Flex-i-File
Indlæg: lør feb 16, 2013 2:00 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin

Tilmeldt: søn okt 23, 2005 12:26 am
Indlæg: 976
Geografisk sted: Slangerup,Danmark
Hvilket vel netop indikerer at mange henter produkterne i udlandet, fordi de ikke aner at der findes en dansk importør - til stor skade for Risløv og alle os andre der er glade for at der stadig er nogle der gider påtage sig at lagerføre specialprodukter til modelbygning. Selv må jeg beklage at jeg ikke har kastet mig over Flex-i-File, fordi det for mig ser mere velegnet ud til fly, end til panzerbyg. Men andre har måske bedre erfaringer?

Det eneste af deres produkter, der muligvis kunne være af nytte for mig og som Risløv ikke fører, er deres #5200 Micro Polishing Pads, som vises med en kornstørrelse på mindst 12000 grit. Som de omtales, er de noget af det samme produkt som føres af Micro-Mesh og som Dan TBDV Nielsen tidligere har efterlyst forhandlere af; altså små stykker genanvendelige poleringskludde med en skumkerne imellem, så man får en sandwich med 2 siders poleringsmatriale. Har en ide om at de evt. ville være brugbare til at komme ind i snævre kringelkroge på figurer, f.eks folderne på tyske camoflageuniformer. Indtil videre har jeg i mange år brugt 2 extrem tynde nålefile, hvis spidser ikke er meget tykkere end en synål. Fandt dem i sin tid hos Trinbrættet, Århus og spurgte ind til den slags hos Risløvs stand på foergående hobbymesse. Så tynde file havde han ikke kendskab til.


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: Flex-i-File
Indlæg: lør feb 16, 2013 4:10 pm 
Bjørn skrev:
Risløv har spurgt om der er nogle produkter fra Flex-i-File som modelbyggere kunne bruge, men som de pt. ikke fører i Danmark.

Der er vist ikke noget i det svar som Risløv kan bruge til noget og da slet ikke til samtalen med Flex-i-File for 3 uger siden, men du fik da forhåbentlig læsset noget der trykkede af.

Hilsen Bjørn


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team