IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er fre nov 15, 2019 3:03 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Thomas Nielsen skrev:
Anders J skrev:
Thomas dog.. Du er da også på alle model forums på nettet(næsten)..

http://www.finescale.com/FSM/CS/forums/ ... wPost.aspx

Mjaa Jeg har godt nok en del personlige problemmer med lige netop det forum og jeg bruger det ikke ret meget mere. Men jeg har nogle gamle bekendtskaber der som jeg havde lovet at vise den til når den var færdig (den ene er J-hulk som jo også bevarede den ) ...... men bliv ikke overrasket hvis det er en af mine sidste tråde i det forum.

Okay.. Må man høre hvad problemet er siden du forlader det..??

Titel:
Anders J skrev:
Thomas Nielsen skrev:
Anders J skrev:
Thomas dog.. Du er da også på alle model forums på nettet(næsten)..

http://www.finescale.com/FSM/CS/forums/ ... wPost.aspx

Mjaa Jeg har godt nok en del personlige problemmer med lige netop det forum og jeg bruger det ikke ret meget mere. Men jeg har nogle gamle bekendtskaber der som jeg havde lovet at vise den til når den var færdig (den ene er J-hulk som jo også bevarede den ) ...... men bliv ikke overrasket hvis det er en af mine sidste tråde i det forum.

Okay.. Må man høre hvad problemet er siden du forlader det..??

Nu har jeg ikke sagt jeg forlader det ... meeen jeg holder nok lav profil, hvilket jeg har gjort i længe .... der skete nogle voldsomme ting for over et år siden hvor en masse af dem jeg identificerede mig med forlod selskabet og siden har det ikke været samme, jeg er godt nok vendt tilbage under et nyt navn selv ( før hed jeg monrad, nu hedder jeg TMN1 ) men jeg overvejer stadig hvad min fremtid på det forum skal være.

Nååå men hvis vi skal snakke mere om det tror jeg hellere vi må tage den over mailen .... det kommer egentlig ikke andre ved.

Jeg tror faktisk bare jeg vil sige tak for opmærksomheden og så låse denne tråd, den har tjent sit formål nu. Hvis der er nogen der har yderlige spørgsmål til denne model så er i velkomne til at sende mig en mail eller en personlig besked via forumet. Jeg planlægger desuden at skrive en artikel til IPMS nyt om denne model.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]