IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er fre mar 29, 2024 6:48 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Byggevejledning til "Le Soleil Royal"
Indlæg: man jun 18, 2007 10:52 pm 
Hej

Jeg har under meget uheldige omstændigheder mistet min teging til Hellers 1:100 "Le Soleil Royal" :(

Der er vel tilfældigvis ikke nogen der har dette sæt, som kan hjælpe mig med nogle kopier af byggevejledningen?

Jeg ville blive meget glad og taknemlig hvis nogen kan hjælpe, der er så frygtelig mange dele der skal klisters sammen, og jeg er i en nærmest chok-lignende tilstand ved tanken om at bygge den uden byggevejledning.

Venlig hilsen

Anders Kofoed Hansen


Top
  
 
 Titel: Skriv eller ring til importør og/eller fabrik
Indlæg: tors aug 23, 2007 8:21 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 28, 2005 11:08 am
Indlæg: 591
Geografisk sted: Herlev
Hej Anders!

Ja, noget sådant er utroligt ærgerligt. Jeg er ikke klar over, hvem der importerer Heller. De store flotte Heller-skibssæt blev flot præsenteret på Hobbymessen 2006, så vidt jeg husker. Så det kan ske, at du kan finde frem til importøren ad den vej.

Importør og/eller fabrik (Heller eller Airfix?) har utvivlsomt en kopi af byggevejledning og tegning. Hvis man anmoder om hjælp ved at skrive breve, ringe, faxe og emaile, vil jeg tro, de kan/vil hjælpe med at fremskaffe en kopi.

Det er ikke sikkert, det virker første gang, så det kan godt ske, man skal være "plagsom" i sådanne tilfælde. Det vil formentlig være en fordel at kontakte både den danske importør og fabrikken samtidig. På den måde kan nemlig lægges et mildt pres på importøren. Fabrikanten ser jo gerne, at importøren er servicevenlig. Faktisk kan det tænkes, at fabrikken anmoder importøren om at yde den ønskede service.

God byggelyst
Ove


Top
 Profil Email  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team