IPMS.DK

Gå til nyt forum. Dette forum er gammel reference
Dato og tid er tors mar 28, 2024 3:01 pm

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Billeder fra C4 Open
Indlæg: man okt 26, 2015 9:46 am 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 6:05 pm
Indlæg: 2363
Geografisk sted: Værløse
Hej

Hvis du vil se billeder fra C4 Open, hvor Dansken endnu en gang var stærkt repræsenteret som både deltagere og præmievindere, må du slå over på vor Fjæsbog side:

Billeder fra lørdag
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.715919998539442.1073741850.157369931061121&type=3

Billeder fra søndag
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.716337508497691.1073741851.157369931061121&type=3

Vinderen af IPMS præmien blev Mikael Terfors, der havde bygget en meget imponerende Wingnut Wings - Felixstowe i 1:32. Hold op hvor ser den sart ud som model. Vanskeligt transporterbar! Et sæt der er større en den æske den kommer i!

2. pladsen tildelt af IPMS medlemmerne - men ikke præmieret idet der kun er én præmie - blev den flotte 1:12 Fiat Mefistofele, der oprindelig er et Protar sæt, der nu er genudgivet fra Italeri.

Jeg 'mistede' mit Svenske Mesterskab i Civilie Fordon til Tom Nielsen/Fredericia. Så dette mesterskab er stadig ikke vundet af en Svensker! ;-)

mvh

Flemming


Top
 Profil Email  
 
 Titel: Re: Billeder fra C4 Open
Indlæg: man okt 26, 2015 2:25 pm 
Offline
Kan bare det med æts og resin
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 27, 2005 7:28 pm
Indlæg: 805
Geografisk sted: Vallensbæk
Igen en god weekend på C4-Open. Ja - den lignede sig selv. Men det er heller ikke værst med en masse fine modeller og en masse forhandlere. Uden at være ekspert på alle priserne forekom det dog at forhandlerne ikke kan beskyldes for at forære varerne væk. Der var vist ikke helt så mange modeller som når det har været bedst. Men jeg synes der var mange flotte. Det jeg savnede i forhold til forrige shows var de helt fantastiske dioramaer som man går i svime over. Denne gang var det mere det man også kan se på så mange andre udstillinger.
Jeg var meget enig omkring IPMS kåringen af den bedste model. Jeg er ikke flyekspert- men kan godt se når noget er sublimt.
En rigtig god ting omkring C4-Open er at det er meget professionelt afviklet. Alting virker velorganiseret og klapper.
Var om lørdagen forbi den "nye" Model Craft forretning. Desværre en trist oplevelse. Meget småt lokale og som jeg lige kunne se det meget lidt nye varer "siden sidst". En tur på Burger King reddede den udflugt.
Men alt i alt en weekend der var godkendt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007 Olympus DK Team